دانلود بازی Pirates vs Corsairs Davy Jones Gold

Pirates vs Corsairs Davy Jones Gold بازی اکشن و فوق العاده زیبا است که توسط Little Worlds Studio ساخته و شرکت Anuman Interactive آن را عرضه کرده است. داستان بازی در مورد نبردهای دزدان دریایی است. آن ها بار دیگر برای یافتن گنج از منطقه ای به منطقه دیگر می روند و گاهی نیز با هم درگیر می شوند. در ابتدای بازی Pirates vs Corsairs Davy Jones Gold به غارت کشتی های کوچک و تجاری می پردازند و کمی اوضاع خود را سرو سامان می دهند اما وقتی که وارد جنگ های بسیار بزرگ تر شوند دچار مشکلات زیادی می شوند و مطمئناً تعداد تلفات آن ها بالاتر می رود.

در این بازی نقشه بسیار بزرگی در اختیار دارید که به راحتی کلیه وقت خالی کاربران را پر می کند همچنین نبردها نیز به صورت استراتژیک هستند و منظره بسیار زیبایی را ارائه می دهند. بعلاوه بازی Pirates vs Corsairs Davy Jones Gold دارای 2 قسمت تک نفره و چند نفره یا همان multiplayer است که اجازه می دهد تا بتوانید با دوستان و آشنایان خود به رقابت بپردازید و با استفاده از سلاح های ویرانگر کشتی آن ها را در عمیق ترین دریاها غرق کنید. کنترل بازی همانند سایر بازی های استراتژیک بسیار راحت است و لازم است تا با موس به نیروهای خوبی دستور حمله بدهید و همچنین می توان در صورت برخورد به مشکل از دکمه راهنما موجود در منوی بازی استفاده کرد و اطلاعات مقدماتی مورد نیاز برای شروع بازی را کسب کرد. گرافیک بازی با توجه به افکت های زیبا هنگام شلیک توپ و همچنین کارتونی بودن آن بسیار عالی است و به همراه گیم پلی خوب باعث شده اند تا Pirates vs Corsairs Davy Jones Gold به یک بازی کم حجم اما با کیفیت بسیار مناسب تبدیل شود.

فرمت: APK

حجم فایل: 188.36 مگابایت

دانلود بازی

پسورد فایل: www.p30load.ir

منبع توضیحات: www.freegames.ir

توجه‌:

برای خارج کردن پوشه بازی از حالت فشرده (Rar) از نرم افزار Winrar استفاده کنید.


کسب درآمد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: دانلود ها ، ،
برچسب‌ها: بازی Pirates vs Corsairs Davy Jones Gold,بازی دزدان دریایی برای کامپیوتر,دانلود Pirates vs Corsairs Davy Jones Gold,دانلود بازی Pirates vs Corsairs,دانلود بازی Pirates vs Corsairs برای کامپیوتر,دانلود بازی دزدان دریایی, ,

تاريخ : سه شنبه 12 آذر 1392 | 15:58 | نویسنده : توحيد رشكي مهرآباد |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.